Mitattava viestintä (2017)
ProComma Academic Mitattava viestintä (2017)
Mittaaminen tuo näkyviin viestinnän arvon: onko viestinnällä riittävä yhteys organisaation strategiaan ja miten viestintä tukee itse organisaation
toimintaa. ProComma Academic Mitattava viestintä 2017 avaa mittaamiskeskustelua strategisen viestinnän eri näkökulmista.
Painettu teos on lopussa. Voit lukea sähköistä versiota Heldassa täällä.
Tutustu sisällysluetteloon
Miksi viestintää mitataan? (Elisa Juholin & Vilma Luoma-aho)
Setting smart objectives (Anne Gregory)
Best practice measurement: listening, learning, adapting (Jim Macnamara)
Measurement tools for exploring online engagement (Rebecca Dolan & Jodie Conduit)
Organisaation sisäisen sosiaalisen median analytiikka ja mittaaminen (Anu Sivunen)
Digitaalisen markkinointiviestinnän tehokkuusmittariston rakentaminen (Joel Järvinen)
Viestinnän mittaaminen big datan avulla (Matti Nelimarkka & Reijo Sund)
Maineen mittaaminen somedialisaation aikakaudella (Pekka Aula & Jouni Heinonen)
Miten viestiä ja mitata asiakaslähtöisyyttä? (Hannu Saarijärvi)
Integroitu raportointi yritysvastuun mittaamisen ja arvioinnin näkökulmasta (Hannele Mäkelä & Johanna Kujala)
Viestinnän ROI – mahdollisuus vai mahdottomuus? (Petriikka Ohtonen & Elina Ollila)