Läpinäkyvä viestintä (2015)
ProComma Academic Läpinäkyvä viestintä (2015)
ProComma Academic Läpinäkyvä viestintä 2015 tutkimusartikkeleiden aiheita ovat mm. maksettujen mediasisältöjen läpinäkyvyys, Big Data ja mediasuhteet, innovatiivisuus ja avoimuus, sijoittajasuhteet, vaikuttajaviestintä ja tapaus Guggenheim sekä informaation aseellistaminen ja taistelu identiteetistä.
Painettu teos on lopussa. Voit lukea sähköistä versiota Heldassa täällä.
Tutustu sisällysluetteloon
Läpinäkyvää? (Vilma Luoma-aho)
Maksettujen mediasisältöjen läpinäkyvyys (Kimmo Taiminen)
Voiko avoimuudella lisätä organisaation läpinäkyvyyttä? (Petro Poutanen)
Voiko vaikuttajaviestinnällä lisätä yleistä hyväksyntää? Tapaus Guggenheim Helsinki (Elina Melgin)
Sijoittajien harhauttamista vai strategista epämääräisyyttä? (Minea Hara)
Big data ja mediasuhteet. Miten suuret data-aineistot mullistavat taas kaiken? (Turo Uskali)
Informaation aseellistaminen ja taistelu identiteetistä (Aki-Mauri Huhtinen)