Viestijä, näkemyksiäsi tarvitaan – vastaa jäsenkyselyyn ja ECM-tutkimukseen
Julkaistu:
Jaa:
Vastaathan ProComin jäsenkyselyyn – vastanneiden kesken arvotaan kaksi lippua ProCom-päivään!
Kutsumme jäsenistömme vastaamaan kyselyyn ProComin strategiasta ja toiminnasta. Kyselyssä selvitämme, miten ProComin jäsenet ovat vastaanottaneet yhdistyksen uuden vision/mission ja mitä he ovat mieltä yhdistyksen uudesta strategiasta ja palveluista. Kysely toimii lähtötilanteen arviona, kun uutta strategiaa toteutetaan tulevina vuosina. Kyselyyn vastanneiden joukosta arvotaan 2 henkilöä, jotka saavat ilmaisen lipun ProCom-päivään (2.6.2022).
Kyselytutkimuksen suorittaa tutkimustoimisto IROResearch tutkimusjohtajanaan Sylva Vahtera. Kaikki vastaukset ovat luottamuksellisia. Tuloksia tarkastellaan vain tilastollisina ryhminä siten, että kenenkään vastaajan henkilöllisyys ei tule esille.
Löydät linkin tutkimukseen sähköpostistasi: linkki on toimitettu jäsenistöllemme viikolla 7 erillisenä sähköpostiviestinä sekä saman viikon jäsenviestissä. Jos sinulla on vaikeuksia löytää linkkiä, olethan yhteydessä ProComin toimistoon procom@procom.fi, niin toimitamme linkin sinulle sähköpostiisi. Kiitos, että annat arvokasta aikaasi alan kehittämiseksi. Vastausaika päättyy tiistaina 8.3.
Päivitys: Tutkimustoimisto IROResearch on suorittanut ProCom-päivän lippujen arvonnan ja onnekkaille on ilmoitettu voitosta henkilökohtaisesti 23. maaliskuuta.
European Communication Monitor 2022: vastaa tutkimukseen ja kehitä viestinnän alaa kansainvälisellä tasolla!
European Communication Monitor ECM on merkittävin eurooppalainen viestintäalan kysely. Vuodesta 2005 lähtien kyselyyn on vastannut jo yli 20 000 viestinnän ammattilaista 40 maasta. On siis erittäin tärkeää, että myös me suomalaiset viestinnän ammattilaiset vastaamme kyselyyn.
Laaja kansainvälinen kysely keskittyy muun muassa monimuotoisuuden ja osallisuuden käytännön haasteisiin sidosryhmäviestinnässä, empaattiseen johtamiseen viestintäryhmissä, CommTechiin ja digitaaliseen muutokseen sekä viestintäkonsultoinnin laatuun. Tutkimuksesta saadaan arvokasta vertailutietoa alasta ja viestinnän ammattin tulevaisuusnäkymistä.
Tietojasi ei käytetä tutkimustulosten lisäksi mihinkään muuhun tarkoitukseen. Kaikki tiedot toimitetaan nimettöminä.
VASTAA KYSELYYN 12.3. MENNESSÄ TÄÄLLÄ »
Järjestävä taho arpoo kyselyyn vastanneiden kesken 10 paria huippuluokan JBL-kuulokkeita (Tune 125BT Bluetooth in-ear headphones with microphone for videocalls or music).