ProCom-päivä 2.6.2022

Vuoden päätapahtumamme ProCom-päivä palautuu alkuperäiselle paikalleen – tervetuloa mukaan torstaina 2.6.2022!

AJANKOHTAISTA: Viestijöille suunnattu vuoden päätapahtumamme, ProCom-päivä siirtyy lokakuulta 2021 kesäkuuhun 2022. Tapahtuman uusi ajankohta on 2.6.2022. Seminaari pidetään legendaarisessa Lasipalatsin Bio Rexissä. Tapahtumaan voi osallistua myös etänä ammattistriimauksen välityksellä.

Olemme nyt päättäneet siirtää syksylle 2021 suunnitellun ProCom-päivän takaisin sen alkuperäiselle paikalleen kesäkuulle, sillä se on ollut vuodesta toiseen iloinen kesän aloituksen merkki viestintäammattilaisille ja erityisen tärkeä tilaisuus kollegojen tapaamiseen ja uusien tuttavuuksien luomiseen. Vaikka pandemian rajoituksia ollaan nyt purkamassa, uskomme että kesäkuu on ProCom-päivän mahdollistamille kohtaamisille oikea ajankohta. ProCom-päivä järjestetään torstaina 2.6.2022. Lue lisää aiheesta täällä.

 

 

 

 

 

 

 

 

ProCom-päivä 2022: Brändit ja maine – meillä ja maailmalla

Viestinnän ammattilainen on todellinen moniosaaja. Portfoliossa tulisi olla tietotaitoa monien muiden osaamisalueiden lisäksi myös brändityöstä markkinoinnin ja vastuullisuuden näkökulmasta. Tulevaisuuden brändeillä on vahvan brändiarvon lisäksi vahva arvopohja, ja niiden liiketoiminta on aidosti vastuullista ja läpinäkyvää.

ProCom-päivän teemana on tänä vuonna brändit ja maine. Pohdimme miten maabrändit ja yritysbrändit toimivat, keskustelemme viestinnän rehellisyydestä ja maineesta, myös median ja toimittajien näkökulmasta. Lisäksi opimme ja teemme johtopäätöksiä siitä, onko brändityö viestinnän ja markkinoinnin yhteispeliä. Kuulemme päivän aikana runsaasti inspiroivia asiantuntija- ja case-osuuksia ja pääsemme myös itse osallistumaan keskusteluun!

Aamuosuus on kansainvälinen ja englanninkielinen klo 9–11. Tapahtuman muu osuus on suomeksi eli klo 11–16.

Ethän myöskään unohda, että seminaarin jälkeen pääsemme vaihtamaan vapaalle cocktail-iltajuhlan merkeissä. Iltajuhla sisältyy seminaarin hintaan.

Tapahtumaa juontaa Jussi-Pekka Rantanen ja mukana päivässä on muun muassa:

  • Keynote-puhuja, valtiotieteiden professori ja kirjailija Simon Anholt.
  • Case Nokia – Nokian bränditarina menneine ja tulevine vuosineen. Brändistä puhumassa Nokian tuore viestintä- ja yhteiskuntasuhdejohtaja Melissa Schoeb.
  • Paneelikeskustelun muodossa aiheena median ja toimittajien vastuu nykyviestintäteknologian aikana. Keskustelua vetää Sitran Demokratia ja osallisuus -teeman johtaja Veera Heinonen ja panelisteina toimittajat Maria Pettersson, Saska Saarikoski sekä Tiedetoimittajain liiton pääsihteeri, toimittaja Ulla Järvi.

Tutustu koko ohjelmaan täällä >>

ProCom-päivään voit osallistua tänä vuonna joko livenä tai striimin välityksellä. 

 

Etkö ole vielä ProComin jäsen?

Liity nyt ja hyödynnä samalla uuden jäsenen etu ProCom-päivään!

Uutena jäsenenä voit osallistua tapahtumaan etänä stream-yhteyden välityksellä hintaan 350 € (+alv).

Jäseneksi pääset liittymään täällä: https://procom.fi/jasenelle/jaseneksi-liittyminen/jasenhakulomake/. Edun saat lunastettua lisäämällä ilmoittautuessasi lisätietokenttään ”uusi jäsen”.

 

Ilmoittaudu ProCom-päivään >>

 

ProCom haluaa toimia vastuullisesti ja viranomaisten ohjeiden mukaisesti estääkseen osaltaan koronaviruksen leviämistä. Seuraamme aktiivisesti pandemiatilannetta ja toteutamme tilaisuuden viranomaissuositusten mukaisesti. Pidätämme oikeudet muutoksiin.

Vuoden 2022 ProCom-päivä järjestetään 2.6. klo 9–19 Lasipalatsin BioRexissä. Tapahtumaan voi osallistua myös etänä ammattimaisen striimauksen kautta.

kumppaniksi päivään

Lisätiedot:
Miia Rosenqvist
Johtaja, palvelut ja kehittäminen
puh. (09) 135 7775
miia.rosenqvist(at)procom.fi
Mediakortti 2022

Yhteistyökumppanit