ProCom ylsi huippuarvioihin bränditutkimuksessa – järjestö nauttii jäsenkuntansa arvostusta

ProCom – Viestinnän ammattilaiset ry teetätti tammi-helmikuussa johtavien viestijöiden ja keskeisten sidosryhmiensä parissa T-Median Luottamus&Maine -tutkimuksen. ProCom ylsi erinomaiselle tasolle kuudessa ja hyvälle tasolle kahdessa osa-alueessa maineen mittauksessaan.

ProComin kokonaismaine tutkimuksessa oli 4.07 asteikolla yhdestä viiteen, mitä voi pitää todella erinomaisena tuloksena. Tulokset ovat parantuneet vuosista 2015 ja 2017, jolloin tulokset olivat jo osin kiitettävällä tasolla.

Korkeimpaan arvosanaan (4.29/5) tuoreessa tutkimuksessa päästiin hallintoa ja toiminnan avoimuutta ja läpinäkyvyyttä osoittavassa osa-alueessa. Tuotteet ja palvelut osa-alueen korkea (4.22) arvosana kielii siitä, että ProCom edistää niin jäsentensä ammatillista kehittymistä kuin viestinnän asemaa yhteiskunnassa. Myös ProComin johtoa arvioidaan erittäin myönteisesti (4.07/5).

Jäsenkunnalla on vahva luottamus ProComia kohtaan ja se on valmis suosittelemaan ProComia.

-ProComin hallitus oli erittäin tyytyväinen saadessaan kuulla tulokset eilen kokouksessaan, sanoo ProComin toimitusjohtaja Elina Melgin. ProCom sai parhaat arviot juuri niissä kategorioissa, jotka ovat merkityksellisimpiä jäsenkunnan sitoutumista kuvaavassa korrelaatiossa.

-Kehittymisalueeksi muodostui uudistumiskyky. Hallitus hyväksyi uuden strategian, joka vahvistaa ProComin työtä muutoksen ja kasvun ajurina. Tästä kerromme lisää kevään kuluessa.

Tutkimus toteutettiin 9.1.-14.2.2019. Tutkimuskutsuja meni perille 1168. Vastauksia saapui 193. Tutkimuksessa kysyttiin jäsenkunnan ja sidosryhmien kantaa myös lobbaukseen, etenkin rekistereihin liittyen. Näistä tuloksista tiedotetaan lisää ensi viikolla.

Tutkimustuloksista lisää täällä.

Lisätietoja: FT, toimitusjohtaja Elina Melgin, +358 9 135 7775 tai elina.melgin@procom.fi  tai T-Median tutkimusjohtaja Sari Maunula, 050 4091543 tai sari.maunula@t-media.fi

ProCom – Viestinnän ammattilaiset ry on viestinnän ammattilaisten järjestö, joka toimii jäsentensä osaamisen kehittäjänä, yhteistyöfoorumina ja alan vaikuttajana. Jäseninä on noin 3 000 viestinnän parissa työskentelevää ammattilaista – tiedottajia, viestintäpäälliköitä, viestintäjohtajia, viestintäalan yrittäjiä, konsultteja ja opiskelijoita.

www.procom.fi

Viestinnän blogi: www.viestijat.fi

Viestinnän ProCast: http://procom.fi/jasenelle/podcast/

Kommentointi on suljettu.