Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.
Siirry etusivulle

Yhteistyökumppanit

ProCom-päivän kumppanina tavoitat sekä tapahtuman osallistujat itse tapahtumassa että tapahtuman ennakkomarkkinoinnin kautta tuhannet viestinnän ammattilaiset eri puolilla Suomea.

Yhteistyökumppanuus vuoden 2024 ProCom-päivässä

Kumppaniksi lähtemällä yrityksenne saa näkyvyyden kohderyhmässä, joka koostuu muun muassa viestintäjohtajista, viestintäpäälliköistä, tiedottajista, konsulteista ja markkinointiviestinnän osaajista. ProCom-päivä keräsi viime vuonna yhteen yli 300 viestinnän ja markkinoinnin moniosaajaa. ProCom-päivän kumppanina tavoitat sekä tapahtuman osallistujat itse tapahtumassa että tapahtuman ennakkomarkkinoinnin kautta tuhannet viestinnän ammattilaiset eri puolilla Suomea. Tässä tapahtumassa kannattaa näkyä!

Tutustu vuoden 2024 mediakorttiin tästä. Ota rohkeasti yhteyttä ProComin tiimiin, keskustelemme mielellämme kumppanuuspaketin sisällöstä ottaen huomioon kumppanuuden toiveet ja tarpeet. Kumppanuus on myös oiva tapa osallistaa koko tiimi ProCom-päivään.

Vuoden 2024 ProCom-päivässä ovat jo mukana:

T-Media

T-Media on tutkimusyhtiö, jonka tavoitteena on auttaa organisaatioiden arvokkaimman aineettoman pääoman, luottamuksen ja maineen, mittaamisessa, kehittämisessä ja ylläpitämisessä. T-Media käyttää liikkeenjohtamisen teoriaan ja tilastotieteeseen perustuvia työkaluja, jotka todentavat maineen liiketoimintavaikutukset. Tunnetuin tutkimustuote on Luottamus&Maine, mutta se on vasta pintaraapaisu T-Median kokonaisvaltaiseen osaamiseen.

Liana Technologies

Liana Technologies on vuonna 2005 perustettu Suomen suurin markkinoinnin ja viestinnän pilvipalveluja tuottava ohjelmistoyritys. Liana®Cloud tarjoaa ratkaisuja digimarkkinoinnin ja -viestinnän tarpeisiin. Liana®-työkalut on integroitu toisiinsa ja ovat räätälöitävissä yksilöllisten markkinointitarpeidesi mukaisiksi. Lianan työkaluja käyttää yli 3 500 asiakasta ympäri maailmaa.

KVS Säätiö

Kvs-säätiö toimii vapaan sivistystyön ja elinikäisen oppimisen asiantuntijana. 1874 perustettu Kvs-säätiö (Kansanvalistusseura sr. ) on maamme vanhin arkisivistykseen keskittyvä sitoutumaton sivistyssäätiö. He juhlivat tänä vuonna 150-vuotista matkaa koordinoimalla opetus- ja kulttuuriministeriön nimeämää valtakunnallista Sivistyksen teemavuotta 2024.

Viestintätoimisto Kaiku

Kaiun tarjonnasta löytyvät kaikki viestintätoimiston repertuaariin kuuluvat palvelut: sisällöt, mediaviestintä, brändiviestintä, visuaalinen suunnittelu sekä organisaatioviestintä. Kehitämme palvelujamme jatkuvasti maailman muutosten mukana – ryhdyimme ensimmäisten viestijöiden joukossa hyödyntämään tekoälyä viestinnässä. Kaiulta löytyy myös palkittu terveys- ja hyvinvointiviestinnän tiimi sekä laaja viestintävalmennusvalikoima ja kokeneet valmentajat. Kaiku tekee tutkimusta ja palvelumuotoilua. Kysy myös tukea vaikuttaja- ja vastuullisuusviestintään!

TranslatiOm

TranslatiOm – Kerro se kaikille

Kääntäjäverkosto TranslatiOm on syntynyt vuonna 2014 intohimosta kieliä ja kulttuureita kohtaan. Perehdymme asiakkaidemme toimialan sanastoon ja käsitteisiin, ja toimitamme käännöstyöt suoraan kohdekieltäsi puhuvalta ammattikääntäjältä, joka ymmärtää kielensä herkät paikat ja välttää kulttuurilliset ja kielelliset kömmähdykset. Matala organisaatiomme näkyy sekä hinnoittelussamme että toimitusnopeudessamme.

Infomedia

Pohjoismaiden suurimpana mediaseurannan ja -analytiikan kumppanina Infomedia tarjoaa strategista syvyyttä ja selkeyttä mediaviestinnän maailmaan. Tavoitteemme on tuoda mediadataa ja oivalluksia päätöksentekoon.

STT

STT on yksi maailman vanhimmista uutistoimistoista. STT:n uutiset lehdissä, verkossa ja somessa pitävät jokaisen ajan tasalla. Aineistot tavoittavat kaikki suomalaiset merkittävimmät mediat. STT Viestintäpalveluiden asiakkaina on yrityksiä ja organisaatioita, jotka viestintäpalveluiden avulla kertovat omaa tarinaansa kohdeyleisöilleen (tiedotejakelu ja uutishuone), hankkivat näkyvyyttä ja tekevät strategista ja suunnitelmallista viestinnän ajoittamista (STT Luotsi).

Kind Company

Olemme monipuolisten sisältöjen ja tuloksellisen digimarkkinoinnin toimisto. Suunnittelemme ja tuotamme sisältöjä – videota, tekstiä, kuvaa ja ääntä – kertomaan asiakkaittemme tarinaa. Digimarkkinoinnilla varmistamme, että sisällöt tavoittavat oikeat kohderyhmät oikeissa kanavissa. Kun kaikki suunnittelusta toteutukseen tehdään samalla porukalla, syntyy hyvän kierre, jossa tekeminen on kivaa ja tulokset kerta kerralta parempia.

Unie

Unie on Suomen kokenein tapahtumien virtualisoija. Autamme tapahtumajärjestäjiä ymmärtämään mitä modernit tapahtumat ovat sekä miten vuorovaikutusta ja tapahtumakokemusta parannetaan teknologian avulla. Liitämme tapahtumat tehokkaaksi ja dataohjautuvaksi osaksi asiakkaidemme markkinointiviestinnän ja myynnin strategiaa.

Markprint

Suomalainen Kirjapaino Markprint tarjoaa vaihtoehdon kasvottomille painotaloille, jossa vastuu projektista on jollakin. Markprint haluaa ja osaa palvella. Saavumme luoksesi – tai voit saapua luoksemme, jos haluat omin silmin nähdä kuinka työt vastuullisessa ja ympäristöä kunnioittavassa painotalossa hoituvat. Saat hypistellä konkretisoivia painotyömalleja, vertailla materiaaleja, kysyä ja kertoa, kertoa ja kysyä.

Marketing Finland

Marketing Finland on markkinointia ja viestintää tekevien ja ostavien yritysten verkosto. Jäsenet (lähes 500) edustavat noin 90% Suomessa tehdyistä markkinoinnin ja viestinnän ostoista. Marketing Finland kuuluu kansainvälisiin WFA, EACA ja ICCO verkostoihin. Heidän tavoite on luoda elinvoimaa uudistamalla markkinointia ja viestintää.

Iro Research

Iro Research Oy on suomalainen, riippumaton ja itsenäinen markkina- ja mielipidetutkimusten tekijä. Iro Research auttaa asiakkaitaan menestymään lisäämällä heidän ymmärrystä asiakkaistaan ja toimintaympäristöstään.

PING Helsinki

PING Helsinki on merkityksellisen markkinoinnin kumppani, joka yhdistää vaikuttajamarkkinoinnin, vastuullisuusviestinnän ja sosiaalisen median. PING Helsinki on vastuullisen ja yhteiskunnallisen somevaikuttamisen pioneeri, ja ollut mukana luomassa ja kehittämässä vaikuttajamarkkinoinnin toimialaa jo vuodesta 2016.

MySpeaker Rhetorich

MySpeaker Rhetorich on maailmanlaajuisesti ainutlaatuinen, monikielinen ratkaisu tehokkaiden julkisten puhetaitojen kehittämiseen. Tekoälyn avulla Rhetorich analysoi puheen teknisiä elementtejä ja pisteyttää puheen tehokkuuden sen perusteella. Tämä tarjoaa käyttäjille uutta ja henkilökohtaista tietoa, ja valmentajille se tarjoaa merkittävän työkalun henkilökohtaiseen ohjaukseen. Koulutuksessa teknologiaa on aidosti valjastettu auttamaan ihmisen oppimista.

Ota yhteyttä:

Miia Rosenqvist
Johtaja, palvelut ja kehittäminen
ProCom – Viestinnän ammattilaiset ry
miia.rosenqvist@procom.fi
+358 50 534 4843