Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.
Siirry etusivulle

Yhteistyökumppanit

Media-aamun kumppanina tavoitat viestintäalan ammattilaiset eri puolilla Suomea.

LIANA TECHNOLOGIES

Liana Technologies on vuonna 2005 perustettu Suomen suurin markkinoinnin ja viestinnän pilvipalveluja tuottava ohjelmistoyritys. Liana®Cloud tarjoaa ratkaisuja digimarkkinoinnin ja -viestinnän tarpeisiin. Liana®-työkalut on integroitu toisiinsa ja ovat räätälöitävissä yksilöllisten markkinointitarpeidesi mukaisiksi. Lianan työkaluja käyttää yli 3 500 asiakasta ympäri maailmaa.

MARKPRINT

Suomalainen Kirjapaino Markprint tarjoaa vaihtoehdon kasvottomille painotaloille, jossa vastuu projektista on jollakin. Markprint haluaa ja osaa palvella. Saavumme luoksesi – tai voit saapua luoksemme, jos haluat omin silmin nähdä kuinka työt vastuullisessa ja ympäristöä kunnioittavassa painotalossa hoituvat. Saat hypistellä konkretisoivia painotyömalleja, vertailla materiaaleja, kysyä ja kertoa, kertoa ja kysyä.

Media-aamun yhteistyökumppanuus

Kumppaniksi lähtemällä yrityksenne saa näkyvyyden kohderyhmässä, joka koostuu muun muassa viestintäjohtajista, viestintäpäälliköistä, tiedottajista, konsulteista ja markkinointiviestinnän osaajista.

Tutustu vuoden 2024 mediakorttiin tästä. Ota rohkeasti yhteyttä ProComin tiimiin, keskustelemme mielellämme kumppanuuspaketin sisällöstä ottaen huomioon kumppanuuden toiveet ja tarpeet. Kumppanuus on myös oiva tapa vahvistaa brändinäkyvyyttä viestinnän alan toimijoiden keskuudessa.