Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.
Siirry etusivulle

Somen rooli mainetyössä

Media-aamu 2024 tarjoaa kiinnostavan ja monipuolisen katsauksen somen rooliin maineen rakentajana. Tule mukaan!

Somen rooli mainetyössä

Media-aamu kokoaa yhteen viestintä- ja markkinointisisältöjen tekijät ja taitajat perjantaina 29.11.2024. Tapahtuma tarjoaa kiinnostavan katsauksen somen rooliin mainetyössä. Miten sosiaalista mediaa voidaan hyödyntää maineen rakentamiseen? Millainen on sidosryhmien rooli mainetyössä? Miten mainetta ylläpidetään somessa onnistuneesti? Tilaisuutta juontavat kokoomuksen viestintä- ja yhteyspäällikkö Raine Tiessalo ja Suomen Pakkauskierrätys RINKI Oy:n viestintäpäällikkö Pirjo Hästbacka. Puhumassa ovat Kotipizza Groupin ulkoisen viestinnän päällikkö Nelli Sajakoski, Liana Technologiesin viestintäpäällikkö Fanni Mäki, viestintätoimisto Drumin johtava konsultti Jussi Eronen, Ylen somemanageri Veera Värtinen sekä Metsähallituksen viestinnän asiantuntija Meri-Tuulia Forsman.

Tilaisuus tarjoaa osallistujille mahdollisuuden verkostoitua ja jakaa ajatuksiaan kollegoiden kanssa herkullisen brunssin lomassa.

Nostot

Varaa paikkasi tapahtumaan

Media-aamu järjestetään perjantaina 29.11. klo 9–13 Ravintola K21:n Jura-Salissa. Paikkoja Media-aamuun on rajoitetusti, joten varaa paikkasi tilaisuuteen ja ilmoittaudu heti.

Media-aamun yhteistyökumppaneina toimivat Liana Technologies ja Markprint.