Koulutuspäivät
Ilmoittautumalla koulutuskokonaisuuteen saat käyttöösi koko vuoden 2024 (12 kuukauden) opinto-oikeuden ja pääsyn kaikkiin koulutuspäiviin. Jos haluat koulutuksesta todistuksen, tulee sinun suorittaa vähintään kuusi (6) koulutuspäivää sekä tehdä hyväksytysti oppimispäiväkirja, joka palautetaan ProComille siinä vaiheessa, kun koulutukset on suoritettuna. Todistuksessa käy ilmi koulutuskokonaisuutesi teema, laajuus sekä koulutuspäivät.
Halutessasi voit myös ilmoittautua yksittäisiin johtamisviestinnän koulutuspäiviin. Yksittäiset koulutuspäivät avataan myyntiin loppuvuoden aikana.
Tutustu johtamisviestinnän koulutuskokonaisuuden koulutuspäiviin:
Koulutuksessa käymme läpi viestinnän johtamista eri näkökulmista. Pohdimme muun muassa eri strategiatyyppejä, niiden rakentamista ja käytäntöön viemistä. Perehdymme myös viestintäammattilaisen rooleihin viestinnän strategisessa ja operatiivisessa johtamisessa sekä siihen, millaiset ominaisuudet yhdistävät viestinnän huipputiimejä. Huomion kohteena ovat esimerkiksi työyhteisöviestintä, sidosryhmätyö, vastuullisuusviestintä, vaikuttamistyö ja maine, sekä mediat ja julkisuudet.
Kouluttaja: Elisa Juholin
Miten liiketoiminnan tavoitteet ja viestinnän strategia kytkeytyvät toisiinsa? Strategian elävöittäminen viestinnän keinoin - kuinka muuttaa strategiset linjaukset konkreettisiksi viesteiksi.
Kouluttajat: Pipsa Lotta Marjamäki ja Jenni Vuorio
Tässä koulutuspäivässä pureudutaan työyhteisöviestintään peruskivenä. Miten sisäinen viestintä vaikuttaa työntekijöiden sitoutumiseen, motivaatioon ja tuottavuuteen? Keskustelua johtamisviestinnän roolista työntekijäkokemuksen parantamisessa.
Kouluttaja: Terttu Sopanen
Tässä koulutuspäivässä tarkastellaan johtajan roolia kulttuurin rakentajana. Miten henkiset taidot, kuten empatia ja itsetuntemus, vaikuttavat viestintään? Miten sisäinen viestintä vaikuttaa työntekijöiden sitoutumiseen, motivaatioon ja tuottavuuteen? Päivän aikana käydään keskustelua johtamisviestinnän roolista työntekijäkokemuksen parantamisessa.
Kouluttaja: Anna Ståhle
Koulutuspäivässä pureudutaan vastuullisuuden merkitykseen liiketoiminnassa ja sen integrointiin osaksi johtamisviestintää. Syvennymme ESG:n ja DEI:n rooliin nykypäivän viestinnässä. Miten johtajat voivat käsitellä DEI-teemoja avoimen ja tehokkaan viestinnän kautta?
Kouluttaja: Mari Haavisto
Koulutuspäivässä tarkastellaan viestinnän johtamisen erityispiirteitä, rooleja ja vastuuta organisaatiossa. Miten varmistetaan viestinnän tehokkuus ja laatu? Miten mittaamme viestinnän vaikuttavuutta? Opi työkalut, menetelmät ja parhaat käytännöt viestinnän arvioimiseksi ja jatkuvaksi kehittämiseksi.
Kouluttaja: Elisa Juholin
Miten organisaatio vuorovaikuttaa tehokkaasti eri sidosryhmien, kuten sijoittajien, asiakkaiden, kumppaneiden ja yhteiskunnan eri toimijoiden kanssa? Entä miten hyödyntää digitaalisia kanavia ja alustoja sidosryhmäviestinnässä. Koulutuspäivässä pohditaan kohdennetun viestinnän merkitystä ja sisältöstrategiaa eri sidosryhmille. Teema kattaa sosiaalisen median, blogit, webinaarit ja muut digitaaliset välineet.
Kouluttaja: Merja Karjanmaa
Koulutuksessa pureudutaan esiintymistaitojen merkitykseen ja tarinankerronnan voimaan viestinnässä. Kuinka rakentaa uskottavuutta, luottamusta ja vaikuttaa kuulijoihin? Entä kuinka rakentaa mieleenpainuvia ja vaikuttavia viestejä tarinan avulla?
Kouluttaja: Anna Ståhle
Koulutuspäivänä pureudutaan, miten viestiä organisaation muutoksista. Opi työkalut ja strategiat tehokkaaseen muutosviestintään. Miten viestinnän ammattilaiset voivat käsitellä konflikteja ja kriisejä avoimen ja tehokkaan viestinnän kautta? Päivä sisältää keskustelua konfliktien ennaltaehkäisystä ja ratkaisemisesta viestinnän keinoin.
Kouluttaja: Elisa Juholin
Pidätämme oikeudet muutoksiin, muutokset koulutuspäivien sisällöissä ovat mahdollisia.