Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.
Siirry etusivulle

Hannu Saarijärvi

Kauppatieteen tohtori Hannu Saarijärvi on palvelujen ja kaupan professori Tampereen yliopistossa. Hänen tutkimusalueitaan ovat mm. asiakkaan kokema arvo, asiakastieto ja asiakkuudet, strateginen markkinointi sekä palvelualojen murros, yhteiskunnallinen rooli ja potentiaali. @HannuSaarijarvi

Kirjoitukset