Kolme osaajaa markkinoinnin ja viestinnän akateemiseen yksikköön, Vaasan yliopisto

Sijainti: Vaasa

Haku päättyy: 9.8.2020 & 17.8.2020

Lisätietoja: Pirjo Laaksonen, puh. 029 449 8460; Tanja Sihvonen, puh. 029 449 8269 & Kaisu Piirainen, puh. 029 449 8428 tai etunimi.sukunimi(at)univaasa.fi (sähköposteihin vastataan heti lomien päätyttyä elokuun alussa)

Julkaistu: 01.07.2020

Kirjoittanut:

Katso kaikki työpaikat

Vaasan yliopistossa ajatellaan ennakkoluulottomasti ja haluamme rakentaa kestävän tulevaisuuden. Olemme tutkimuksen ja opetuksen laatuun panostava ja aikamme haasteisiin tarttuva yliopisto. Koulutamme vastuullisia ja kansainvälisesti suuntautuneita johtajia ja asiantuntijoita. Olemme tunnettuja koulutuksen korkeasta laadusta ja innostavista opettajistamme. Yliopistomme ytimen muodostaa kauppatieteiden, tekniikan sekä hallinto- ja viestintätieteiden korkeatasoinen osaaminen. Tieteenalakohtaista tutkimusta täydentävät ilmiölähtöiset tutkimusalustamme.

 

Haemme nyt osaajia markkinoinnin ja viestinnän akateemiseen yksikköön seuraaviin tehtäviin:

Yliopisto-opettaja, digitaalinen viestintä

  • Tehtävään liittyvä opetus kohdistuu digitaaliseen viestintään, esimerkiksi verkkoviestinnän perusteisiin, videon, kuvan ja äänen käsittelyyn, sosiaalisen median ammattikäyttöön tai pelisuunnitteluun. Opetuksessa digitaalisen median analyyttinen ja tutkimuksellinen näkökulma yhdistyvät käytännön sovelluksiin. Tehtävä on toistaiseksi voimassa oleva. Hakuaika päättyy 17.8.2020. Katso työpaikkailmoitus kokonaisuudessaan ja hae täältä.

Yliopisto-opettaja/yliopistonlehtori, viestintätieteet

  • Tehtävän opetus- ja ohjaustyö kohdistuu viestintätieteiden kandidaattiohjelmaan. Opetukseen kuuluu viestintätieteiden perus- ja aineopintojen kursseja, mm. retoriikan, diskurssintutkimuksen ja tutkimustyöskentelyn opetusta sekä kandidaatintutkielmien ohjausta. Tehtävä on määräaikainen. Hakuaika päättyy 9.8.2020. Katso työpaikkailmoitus kokonaisuudessaan ja hae täältä.

 Tenure Track -tehtävä, viestintä ja digitaalinen talous

  • Tehtävään liittyvä tutkimus kohdistuu laajasti ymmärrettynä digitaalisuuteen sekä digitaalisen toimijuuden tarkasteluun. Valintaa tehdessämme arvostamme erityisesti käyttäjälähtöisyyden, vastuullisuuden sekä liiketoiminnan näkökohdat huomioivia tutkimuksellisia ansioita. Tehtävän opetus- ja ohjauspanos kohdentuu viestintätieteiden koulutusohjelmiin. Hakuaika päättyy 17.8.2020. Katso työpaikkailmoitus kokonaisuudessaan ja hae täältä.

 

Kaikissa haettavana olevissa tehtävissä vuosittainen työaika on 1612 tuntia. Työtehtävistä sovitaan tarkemmin vuosittain laadittavassa kokonaistyöaikasuunnitelmassa. Tehtävän palkkaus määräytyy yliopistojen opetus- ja tutkimushenkilöstön palkkausjärjestelmän mukaisesti.

Markkinoinnin ja viestinnän akateeminen yksikkö on aidosti monitieteinen yhteisö, jossa tehdään uusia avauksia ja jossa digitaalisuus on toiminnan ytimessä. Kolme oppiainettamme ovat kansainvälinen liiketoiminta, markkinointi ja viestintätieteet.  Tutkimuksemme on kansainvälisesti tunnustettua ja opetuksemme edistyksellistä ja tuloksellista. Tutkimuksessa, koulutuksessa ja yhteiskuntasuhteissa olemme vahvasti verkottuneita ja vastuullisia toimijoita. Työyhteisönä yksikkömme on tasa-arvoinen, kansainvälinen ja kannustava. Kollegoiden yhteistyö ja tuki edistävät hyvinvointia ja inspiroivat työskentelyyn.

Koulutuksessa ja tutkimuksessa tartumme erityisesti kestävän kehityksen, digitaalisuuden ja innovaatioiden haasteisiin vastuullisen liiketoiminnan, viestinnän, markkinoinnin ja asiakasarvon rakentamisen kentillä. Viestintätieteissä tutkimus ja opetus kohdistuvat organisaatioihin, tietojärjestelmiin, verkkoyhteisöihin, pelillisiin järjestelmiin ja käytettävyyteen.

 

Lue lisää:

Vaasan yliopisto työpaikkana

Markkinoinnin ja viestinnän akateeminen yksikkö