Tiedote ProComin jäsenille ja yhteistyökumppaneille koronaviruksen aiheuttamista toimenpiteistä

Julkaistu: 13.03.2020

Kirjoittanut:

Katso kaikki uutiset

ProCom – Viestinnän ammattilaiset on koulutus- ja tapahtumajärjestäjä. Vuorovaikutustilanteissamme kymmenet, jopa sadat ihmiset tapaavat toisiaan. ProCom estää osaltaan pandemiaksi muuttuneen koronaviruksen leviämistä. Kevään aikana emme järjestä tapahtumia, joissa osallistujia on fyysisesti paikalla.

Osa tapahtumista toteutetaan joko striimeinä/webinaareina, tallenteina tai siirretään myöhempään ajankohtaan. Esimerkiksi ProCom-päivä siirtyy syksyyn ja maksulliset koulutukset maalis-toukokuussa toteutetaan webinaareina mahdollisuuksien mukaan.

Toimiston henkilökunnan työtä joudutaan sopeuttamaan kunnes koulutuksiin ja tapahtumiin liittyvä tilanne muuttuu normaaliksi. Kaikki muu ProComin toiminta, kuten rekrytointipalvelut, tutkimus- ja kustannustoiminta sekä jäsenviestintä toimivat normaalisti. Otamme mielellämme jäsenkunnalta vastaan blogikirjoituksia viestijät.fi -kanavaan.

Jäsen- ja koulutustapahtumiin ilmoittautuneille tiedotetaan sähköpostitse. Suhtaudumme tilanteeseen rauhallisesti ja noudatamme viranomaisten ohjeita. Ihmisten terveys ja hyvinvointi ovat etusijalla.

Huolehditaan itsestämme ja toisistamme viranomaisten ohjeilla.

Elina Melgin
FT, toimitusjohtaja
ProCom – Viestinnän ammattilaiset ry
puh. +358 40 82 11 688