Yhteistyökumppanit 2021

TAKAISIN PROCOM-PÄIVÄN PÄÄSIVULLE >>

 

ProCom-päivän kumppanit

 

T-Media

T-Media on tutkimusyhtiö, jonka tavoitteena on auttaa organisaatioiden arvokkaimman aineettoman pääoman, luottamuksen ja maineen, mittaamisessa, kehittämisessä ja ylläpitämisessä. T-Media käyttää liikkeenjohtamisen teoriaan ja tilastotieteeseen perustuvia työkaluja, jotka todentavat maineen liiketoimintavaikutukset. Tunnetuin tutkimustuote on Luottamus&Maine, mutta se on vasta pintaraapaisu T-Median kokonaisvaltaiseen osaamiseen.

Liana Technologies

Liana Technologies on vuonna 2005 perustettu Suomen suurin markkinoinnin ja viestinnän pilvipalveluja tuottava ohjelmistoyritys. Lianan työkaluja käyttää yli 3 500 asiakasta ympäri maailmaa.

 

Retriever

Retriever Suomi on osa Pohjoismaista Retriever-konsernia. Olemme Pohjoismaiden johtava mediaseuranta ja -analyysitoimisto. Data, analyysi ja johtopäätökset; nämä sanat kuvaavat työskentelytapaamme. Joka päivä keräämme valtavan määrän mediatietoa joka auttaa asiakkaitamme ymmärtämään maailmaansa.  Osaamme käsitellä monimutkaista dataa selkeäksi tiedoksi johon asiakkaamme voivat luottaa. Pohjoismaiden suurimman media-analyysitiimin jokaista jäsentä motivoi oleellisimman tiedon tuottaminen. Näin myös asiakkaamme voivat toimia tiedon pohjalta, eikä heidän tarvitse luottaa vain näppituntumaan.

IROResearch Oy

IROResearch Oy on suomalainen, riippumaton ja itsenäinen markkina- ja mielipidetutkimusten tekijä. IROResearch auttaa asiakkaitaan menestymään lisäämällä heidän ymmärrystä asiakkaistaan ja toimintaympäristöstään.

 

Haluatko kumppaniksi?

Ajattele, mitä satojen viestinnän ammattilaisten tapaamine tarkoittaa sinun yrityksellesi? ProCom-päivän kumppanuus tarjoaa näkyvyyttä ennen tilaisuutta, tilaisuuden aikana monin eri tavoin sekä vielä tilaisuuden jälkeen. ProCom-päivän kohderyhmään kuuluvat ammattilaiset ovat korkeakoulutettuja asiantuntijoita, ylempiä toimihenkilöitä ja johtajia. Viestinnän ammattilaiset 2019 -tutkimuksessa n. 90% alalla työskentelevistä kertoo olevansa sukupuoleltaan naisia ja n. 70% suorittaneensa ylemmän korkeakoulututkinnon.

 

Räätälöimme juuri teille sopivan kokonaisuuden, tarjolla esimerkiksi:

Kohtaamispaikka tapahtumassa
Kohtaamispaikka on tapahtumatilasta kumppanille osoitettu alue, jota kumppani saa käyttää osallistujien kohtaamiseen ja palvelunsa tai tuotteensa markkinointiin yhdessä sovitulla tavalla.
Videoesitys tapahtumassa
Video esitetään yleisölle tapahtuman seminaaritilassa tapahtuman aikana yhden kerran. Videon kesto voi olla enintään kaksi minuuttia.
Tuote tai esite
Kumppanin valitsema ja toimittama tuote jaetaan osallistujille tapahtumassa.
Logonäkyvyys tapahtumassa ja tapahtuman markkinoinnissa
Yhteistyökumppanin logo liitetään osaksi tapahtuman sähköistä markkinointia. Lisäksi logo näkyy tapahtuman aikana screenillä seminaariesitysten välissä. Pääyhteistyökumppanuus tuodaan esille tapahtuman juonnoissa. Logo-comboissa pääyhteistyökumppanin logo nostetaan esille niin, että se erottuu muista kumppanilogoista.

Ota yhteyttä, niin suunnitellaan yhdessä – tervetuloa mukaan kumppaniksemme!

 

TAKAISIN PROCOM-PÄIVÄN PÄÄSIVULLE >>

Vuoden 2021 ProCom-päivä järjestetään 15.10. klo 9–19 livenä ravintola Gilletissä, Kasarmikadulla että striimin välityksellä.

kumppaniksi päivään

Lisätiedot:
Miia Rosenqvist
Johtaja, palvelut ja kehittäminen
puh. (09) 135 7775
miia.rosenqvist(at)procom.fi

Mediakortti 2020

Yhteistyökumppanit