Yhteistyökumppanit 2020

TAKAISIN PROCOM-PÄIVÄN PÄÄSIVULLE >>

Ajattele, mitä satojen viestinnän ammattilaisten tapaamine tarkoittaa sinun yrityksellesi? ProCom-päivän kumppanuus tarjoaa näkyvyyttä ennen tilaisuutta, tilaisuuden aikana monin eri tavoin sekä vielä tilaisuuden jälkeen. ProCom-päivän kohderyhmään kuuluvat ammattilaiset ovat korkeakoulutettuja asiantuntijoita, ylempiä toimihenkilöitä ja johtajia. Viestinnän ammattilaiset 2019 -tutkimuksessa n. 90% alalla työskentelevistä kertoo olevansa sukupuoleltaan naisia ja n. 70% suorittaneensa ylemmän korkeakoulututkinnon.

 

Räätälöimme juuri teille sopivan kokonaisuuden, tarjolla esimerkiksi:

Kohtaamispaikka tapahtumassa
Kohtaamispaikka on tapahtumatilasta kumppanille osoitettu alue, jota kumppani saa käyttää osallistujien kohtaamiseen ja palvelunsa tai tuotteensa markkinointiin yhdessä sovitulla tavalla.
Videoesitys tapahtumassa
Video esitetään yleisölle tapahtuman seminaaritilassa tapahtuman aikana yhden kerran. Videon kesto voi olla enintään kaksi minuuttia.
Tuote tai esite
Kumppanin valitsema ja toimittama tuote jaetaan osallistujille tapahtumassa.
Logonäkyvyys tapahtumassa ja tapahtuman markkinoinnissa
Yhteistyökumppanin logo liitetään osaksi tapahtuman sähköistä markkinointia. Lisäksi logo näkyy tapahtuman aikana screenillä seminaariesitysten välissä. Pääyhteistyökumppanuus tuodaan esille tapahtuman juonnoissa. Logo-comboissa pääyhteistyökumppanin logo nostetaan esille niin, että se erottuu muista kumppanilogoista.

Ota yhteyttä, niin suunnitellaan yhdessä – tervetuloa mukaan kumppaniksemme!

 

TAKAISIN PROCOM-PÄIVÄN PÄÄSIVULLE >>

kumppaniksi päivään

Lisätiedot:
Miia Rosenqvist
miia.rosenqvist@procom.fi
(09) 135 7775

Mediakortti 2020

Yhteistyökumppanit