Tuomaristo

Oma Media 2018 -arvion tuomaristoon kuuluvat Heidi Selkäinaho, Jani Niipola, Mikael Jungner, Katja Alaja ja Timo Berry.  Arviointityössään tuomaristo keskittyy tänä vuonna erityisesti tavoitteisiin, keinoihin ja vaikuttavuuteen.

 

 

Heidi Selkäinaho

Heidi Selkäinaho on intohimoinen yhteisöllisen työyhteisöviestinnän sanansaattaja, joka haluaa vaikuttaa erityisesti siihen, miten yrityksen sisäinen viestintä auttaa luomaan työpaikan me-henkeä sekä läpinäkyvää, oppivaa organisaatiokulttuuria. Heidillä on pitkä kokemus erilaisten verkkopalveluiden ja niiden käyttöliittymien suunnittelusta, ja Oma Media -tuomarina Heidi tarkasteleekin paitsi työyhteisöviestinnän onnistumista, myös verkkopalveluiden käyttökokemusta ja käyttöliittymiä.

Heidin yritys Somepoint auttaa yrityksiä jalkauttamaan uutta, avointa viestintäkulttuuria sisäisen somen tai sosiaalisen intranetin avulla. Aiemmin Heidi on työskennellyt Sinisessä Meteoriitissa Euroopan parhaaksi intranet/extranet-ratkaisuksi valitun Valo Intranetin tuotepäällikkönä ja intranet-konsulttina.

 

Jani Niipola

Jani Niipola on Kauppalehden ja Kauppalehti Option toimittaja, jolla on kokemusta myös viestintätoimistosta. Hän on työskennellyt muun muassa Kauppalehden markkinointiteeman tuottajana seuraten tiiviisti markkinointiviestinnän alaa Suomessa ja maailmalla.

Jani on innostunut markkinoinnin ja viestinnän pienistä ja suurista ilmiöistä ja siitä, miten viestinnän trendit näkyvät suomalaisten ammattilaisten arjessa.

 

Mikael Jungner

Mikael Jungner on viestintätoimisto Kreabin toimitusjohtaja. Aiemmin hän on toiminut muun muassa Yleisradion toimitusjohtajana ja kansanedustajana. Hän on näkyvä persoona sosiaalisessa mediassa, ja kiinnostunut erityisesti viestinnästä, mediasta ja digitalisaatiosta sekä johtamisesta ja vuorovaikutuksesta.

Kuuntele myös Mikaelin ajatuksia viestinnän ja markkinoinnin muuttuvasta suhteesta ProCastin haastattelussa.

 

Katja Alaja

Katja Alaja on tarinastrategi, viestintävalmentaja ja tuottaja. Hän auttaa yrityksiä menestymään vaikuttavan tarinankerronnan ja digiviestinnän sekä -markkinoinnin avulla. Katjan sydän palaa asiakkaita puhutteleville konsepteille ja uusille kokeiluille. Tarinapyörästä on kummunnut stooreja Vattenfallin aurinkopaneeleista ilmastoystävällisenä valintana ja Helsingin kaupungin pulpetittomista luokista uudenlaisen oppimisen apuna.

Yrittäjänä Katja on mukana kahdessa yrityksessä, ALTUsparksissa ja Katja Alaja Creationsissa. Katja on tehnyt töitä muun muassa Vattenfallin, Isobarin, Tiedon ja Elisabeth Rehnin presidentinvaalikampanjan joukoissa.

 

Timo Berry

Timo Berry on graafinen suunnittelija ja Berry Creativen toimitusjohtaja. Hän on toiminut myös opettajana Taideteollisessa korkeakoulussa, josta hän itse valmistui vuonna 2002.

Timon erikoisaloja ovat strategiset julkaisut ja brändinrakennus. Vuonna 2014 hän suunnitteli myös Suomen Postille kansainvälistä huomiota herättäneet Tom of Finland -postimerkit. Timon erityiskiinnostuksen kohteena on luovan työn tarkka tavoitteenasettaminen sekä sen loppukäyttäjälle tuottama hyöty.

Lue myös Timon vinkkejä onnistuneen oman median luomiseen syksyllä 2017 ilmestyneessä haastattelussa Viestijät.fi-sivustolla.

 

Oma Media -yhteistyökumppanit

Tule yhteistyökumppaniksi!

Päivi Vuorimaa
Johtaja, koulutukset ja kehittäminen
09 135 7775, paivi.vuorimaa@procom.fi