Oma Media 2020 -arvio ja -kilpailu

Oma Media 2020: Kirkkaasti vaikuttava ja aidosti ratkaiseva oma media

Oma Media tuo jälleen ulkopuolista näkökulmaa organisaation tuottaman median kehittämiseen sekä antaa ideoita ja konkreettisia vinkkejä jatkoon. Kilpailuun ovat tervetulleita kaikenkokoisten yhteisöjen tuottamat sisältömuodot. Media voi olla mikä tahansa tapa, jolla tavoittaa sidosryhmiä.

Tänä vuonna Oma Media -arviossa tarkasteluun nousee etenkin organisaatiomedian vaikuttavuus ja sidosryhmien ymmärtäminen. Toimiva organisaatiomedia on aidosti kohderyhmälleen hyödyllinen ja kohderyhmäänsä erityisesti puhutteleva. Hyvä oma media syntyy muun muassa suunnitelmallisesta toteutuksesta ja hyödyllisestä sisällöstä – lopputuloksena on kirkkaasti vaikuttava media, joka aidosti ratkaisee käyttäjänsä pulmia.

Aikataulu vuonna 2020

Vuoden 2020 Oma Media -kilpailun haku on käynnissä vuoden loppuun 31.12.2020 saakka, ja päätöstilaisuutta vietetään 19. helmikuuta 2021.

Vuoden 2020 jälkeen Oma Media -kilpailu ja Vuosikertomusarvio yhdistyvät yhdeksi kokonaisuudeksi. Vuosikertomusarvio 2020 järjestettiin viime keväänä, ja parhaina vuosikertomuksina palkittiin Metsä Board Oyj:n ja Fingrid Oyj:n vuosikertomukset. Palkitut vuosikertomukset jatkavat nyt automaattisesti Oma Media -kilpailuun.

Yhdistynyt Oma Media -kilpailu ja Vuosikertomusarvio järjestetään syksyllä 2021, jolloin haku käynnistyy syksyllä ja parhaat palkitaan marraskuussa 2021.

 

Oma Media -kilpailu tarjoaa omasta mediastasi huippuammattilaisten kommentit ja auttaa sinua tekemään yhä parempia ratkaisuja ja sisältöjä! Lue lisää sarjoista täällä >>

 

Tutustu viime vuosien palkittuihin medioihin:

 

Paras Oma Media 2019: Suomen Pankin vuosikertomus

Kunniamaininnat:

Tavoitehakuisin mediakokonaisuus -kunniamaininta: DNA Business -media

Näkemyksellisin brändinrakentaja –kunniamaininta: Danske Bankin Taloudellinen mielenrauha -mediakokonaisuus

Dataohjautuvin oma media -kunniamaininta: Valio.fi-kuluttajaverkkosivusto

 

Paras Oma Media 2018: Pirkka.fi 

Tuomariston kunniamaininnat:

Vuoden parantaja: Keskinäinen työeläkevakuutusyhtiö Varman verkossa ilmestyvä sidosryhmäjulkaisu Varma media

Kunnianhimoisin kanavakokonaisuus: Palvelualojen ammattiliitto PAM ry:n verkkosivuston, painetun lehden ja sosiaalisen median konsepteista muodostuneelle mediakokonaisuudelle.

Paras uuden kanavan haltuunotto: Finanssialan FA:lla on asiaa -vlogi

Rohkein viestintäteko: Kotipizzan Kaksi kotimaata -dokumenttielokuva

Tutustu vuoden 2018 Oma Media -raatilaisten Heidi Selkäinaho, Timo Berry ja Katja Alaja ajatuksiin:

 

 

 

 

Tule yhteistyökumppaniksi!

procom@procom.fi