Oma Media: ammattilaisarvio mediasi kehitystyötä varten

Kaipaatko ulkopuolista näkökulmaa organisaatiosi tuottaman median kehittämiseen? Toivotko arviota median vahvuuksista tai ideoita ja konkreettisia vinkkejä jatkoon? 

Oma Media -arvio käynnistyy syksyllä

Oma Media 2018 on sekä arvio että kilpailu organisaatioiden ylläpitämille medioille. Ilmoita mukaan organisaatiosi verkkosivusto, yritysblogi, podcast-sarja, sidosryhmäjulkaisu, intranet tai jokin muu – eri sidosryhmien ja muuttuvien tarpeiden keskellä muotoja on monia!

Oma Media 2018 tarjoaa osallistujilleen kirjallisen asiantuntija-arvion organisaation median vahvuuksista ja kehittämiskohteista. Arvio toimii erinomaisena oman työn tulosten mittarina ja antaa vankan pohjan sisältöjen kehittämiseen.

Ilmoittautuminen Oma Media -arvioon alkaa elo-syyskuussa 2018. Seuraa ProComin viestintää!

Oma Media tarjoaa:

– Ulkopuolisen asiantuntijatuomariston näkökulman mediasi arvioimiseen
– Kirjallisen palautteen, joka sisältää mediasi vahvuudet ja kehittämiskohteet
– Onnistumisten peilaamisen organisaation itse listaamiin tavoitteisiin
– Konkreettisen tavan mitata tehdyn työn tuloksia
– Uusia ideoita organisaation oman median kehittämiseen

Ketkä voivat ilmoittautua?

Oma Media 2018 -arvioon ovat tervetulleita kaikenkokoisten organisaatioiden, sekä yritysten, julkisten organisaatioiden että järjestöjen, itse tuottamat mediat. Palvelut ja tuotteet voivat olla sekä sisäisille että ulkoisille sidosryhmille suunnattuja ja sekä sähköisiä että painettuja. Arvioitavien organisaatiomedioiden muotoa ei ole rajoitettu.

 

Oma Media pysyy liikkeessä. Sidosryhmien tarpeet ja median käyttötavat muuttuvat jatkuvasti, ja siksi myös organisaation on oltava hereillä. Ilmoita oma mediasi mukaan arvioon ja inspiroidu palvelun kehittämiseen!

Varaa kalenteriin Oma Media -brunssi 23.11.!

Oma Media -arvio ja kilpailu huipentuvat Helsingissä 23.11. järjestettävään Oma Media 2018 -brunssiin, jossa kuullaan puheenvuoroja omien medioiden tulevaisuudesta sekä inspiroidutaan ajankohtaisista esimerkeistä. Mistä kohderyhmät kiinnostuvat ja minkälaiset sisällöt missäkin kanavissa herättävät huomion? Miten luodaan vaikuttavia ja koukuttavia kohtaamisia sidosryhmien kanssa?

Tilaisuudessa palkitaan Oma Media -kilpailun voittajat sekä jaetaan palautteet arvioon osallistuneille organisaatioille. Oma Media -tilaisuuteen ovat tervetulleita kaikki organisaatiomedioista kiinnostuneet ammattilaiset. Tule mukaan inspiroitumaan ja verkostoitumaan!

Ilmoittautuminen Oma Media -brunssille alkaa elo-syyskuussa 2018. Seuraa ProComin viestintää!

Tule Oma Media -yhteistyökumppaniksi!

Päivi Vuorimaa
Johtaja, koulutukset ja kehittäminen
09 135 7775, paivi.vuorimaa@procom.fi