Media-aamu 2021

Media-aamu on tapahtuma medioita tekeville viestijöille – tule inspiroitumaan ja verkostoitumaan 26.11.!

Miltä organisaatiomedian tekeminen näyttää 2020-luvulla? Kuinka merkityksellisiä sisältöjä rakennetaan? Miten erottautua medialla, luoda puheenaiheita ja aidosti hyödyllisiä sisältöjä? Tule mukaan vuoden 2021 Media-aamuun, jossa käsittelemme organisaatiomedioita etenkin niiden sisältöjen näkökulmasta!

AJANKOHTAISTA: ProCom haluaa toimia vastuullisesti estääkseen osaltaan koronaviruksen leviämistä. Siksi käytämme tilaisuudessa koronpassia. Tilaisuuteen osallistuminen vaatii siis voimassa olevan koronapassin osallistujilta. Koronapassi tarkastetaan osallistujilta ravintola Gilletiin saapuessa.

Aika: perjantai 26.11.2021 kello 9–12
Paikka: ravintola Gillet, Helsinki, Kasarmikatu 23, 00130 Helsinki
Hinta: 225 € / 255 € jäsen / ei-jäsen (+alv 24 %). Hinta sisältää livetapahtuman ohjelman sekä herkullisen aamiaisen.

Ilmoittautuminen
: täällä.

Mitkä ovat vuoden 2021 parhaat mediat – ja miten he sen tekivät?

Aamussa kuulemme inspiroivia puheenvuoroja ja pääsemme verkostoitumaan aamupalan äärellä sekä seuraamaan vuoden 2021 parhaiden organisaatiomedioiden palkitsemista. Media-aamuun ovat lämpimästi tervetulleita kaikki viestintää ja medioita tekevät ammattilaiset. Tilaisuuden lopuksi palkitaan Oma Media 2021 -kilpailun parhaat mediat. Luvassa on siis mielenkiintoisia keskusteluja kollegoiden kesken sekä juhlahumua palkintojen jaon äärellä!

Tilaisuudessa mukana:

  • Tilaisuuden juontaa toimittaja Jaakko Tapaninen, joka jakaa tilaisuudessa myös omia näkemyksiään median sisältöjen rakentamisesta.
  • Kuulemme puheenvuoron myös OP:n Rahapuhetta-podcastin tekijöiltä Susan Orfinskijiltä ja Emilia Arvelalta, jotka kertovat kuinka Rahapuhetta-podcastissa rakennetaan kohderyhmiä puhuttelevia sisältöjä taloudesta.
  • Mediaseurannan merkitys sisältöjen rakentamisessa, Fanni Mäki, viestintäpäällikkö, Liana Technologies
  • Pääsemme kuulemaan myös kiinnostavaa keskustelua medioista Oma Media -arvion tuomaristolta, johon kuuluvat Perheyritysten liiton viestintä- ja yhteiskuntasuhdepäällikkö Raine Tiessalo, Itä-Suomen yliopiston professori ja Aalto-yliopiston vieraileva professori Hannu Ojala, Brunnenin johtava viestintäkonsultti Terttu Sopanen, Dog Designin perustajaosakas ja AD Petri Salmela, LM Somecon viestinnän konsultti Kaisa Alapartanen, Suomen Podcastmedian Juhani Pajunen ja Communikén viestintästrategi Heidi Korva.

 

OHJELMA

9.00       Tervetuloa Media-aamuun!

9.05       Kohti merkityksellisiä sisältöjä
Jaakko Tapaninen, toimittaja ja konsultti

9.25       Case OP:n Rahapuhetta-podcast – kohderyhmiä puhuttelevia sisältöjä taloudesta
              Susan Orfinskij ja Emilia Arvela

Miten podcast tukee viestintää? Entä miten podcastin avulla kasvatetaan vaikuttavuutta? Puheenvuorossaan Susan ja Emilia avaavat, mikä on Rahapuhetta-podcast ja miksi pankki tuottaa podcastia. He avaavat podcastin kohdeyleisöä ja kertovat, kuinka Rahapuhetta-podcastissa rakennetaan kohderyhmiä puhuttelevia sisältöjä taloudesta.

10.00     Mediaseurannan merkitys sisältöjen rakentamisessa
Fanni Mäki, viestintäpäällikkö, Liana Technologies

Datan hyödyntämisestä ja tiedolla johtamisesta on tullut monelle organisaatiolle hyvin keskeinen toimintatapa ja strateginen tavoite, johon mediaseuranta tarjoaa oivan näkökulman. Mediaseuranta auttaa sisällöntuottajia organisaatioissa seuraamaan, mitä mielipidejohtajat sanovat, mitä kilpailijat sanovat sekä mitkä aiheet trendaavat ja rakentamaan sisällöt näiden perusteella ajankohtaisiksi ja merkityksellisiksi.

10.10     Tauko

10.30     Ohjelma jatkuu

10.35     Merkitykselliset sisällöt medioissa
Raine Tiessalo, Perheyritysten liiton viestintä- ja yhteiskuntasuhdepäällikkö

10.50     Organisaatiomedioiden trendit ja tulevaisuuden näkymät
Oma Media -tuomaristo: Raine Tiessalo, Terttu Sopanen, Petri Salmela, Kaisa Alapartanen, Juhani Pajunen, Hannu Ojala, Heidi Korva

11.30     Oma Media 2021 -arvion voittajien julkistus

12.00     Tilaisuus päättyy – verkostoitumista!

 

 

LIPUT JA ILMOITTAUTUMINEN

Osallistuminen paikan päällä, sisältää aamiaisen: 225 € / 255 € jäsen / ei-jäsen (+alv 24 %)
Oma Media -arvion osallistujat, lisäpaikat: 145 € (+alv 24 %)

Ilmoittaudu mukaan täällä >>

Media-aamu järjestetään Helsingissä ravintola Gilletissä perjantaina 26.11. kello 9–12.

kumppaniksi?

Lisätiedot:
Elina Ukkonen
Koulutus- ja tapahtumakoordinaattori
puh. (09) 135 7775
elina.ukkonen(at)procom.fi
Mediakortti 2021

Yhteistyökumppanit