ProCast-jakso 48: ”Kyllä se uutisten antaminen eksklusiivisesti on se paras tapa”

Julkaistu: 12.10.2021

Kirjoittanut:


Katso kaikki uutiset

Vieraana Kauppalehden vastaava päätoimittaja Arno Ahosniemi

Tässä ProCastin jaksossa puhumme asiasta, jonka nimeä viestintäpiireissä harvoin mainitaan,  nimittäin spinnauksesta. Viestinnän tekijän tavoite on saada kohdeyleisö näkemään asiat tietyllä tavalla, ja joskus hän saattaa tehdä sen hyvinkin manipulatiivisesti. Usein spinnauksen kohteena ovat toimittajat, joiden halutaan esittävän asiat toivotussa valossa. Vieraana keskustelemassa spinnauksesta on Kauppalehden vastaava päätoimittaja Arno Ahosniemi. Hän on työskennyt uransa varrella useissa suomalaisissa sanomalehdissä, mutta niistä pisimpään Kauppalehdessä. Vastaava päätoimittaja hän on ollut vuodesta 2013.

Kuuntele myös:

ProCast-jakso 47: ”Aitous ja inhimillisyys skaalautuvat”

Tässä ProCastin jaksossa puhumme verkostoista, niiden luonteesta ja rakentamisesta digitalisoituvassa maailmassa. Vieraamme on Atte Palomäki, joka vastaa Wärtsilä-konsernissa sekä viestinnästä että markkinoinnista ja brändistä. Hän on myös toiminut aktiivisesti Markkinointijohdon ryhmässä ja Euroopan viestintäjohtajien yhdistyksessä. Ennen uraansa viestinnän ja markkinoinnin parissa Atte työskenteli journalistina Kauppalehdessä ja MTV3:lla.

 

Kaikki aiemmat ProCast-jaksot löydät täältä:

Podcast

 

Kommentointi on suljettu.