Ammattilaisen henkilöbrändi – neljä askelta arvostetuksi brändiksi

Oletko ammattilainen, asiantuntija tai johtaja, jonka työhön liittyy viestintää, markkinointia, myyntiä, vaikuttamista ja muutoksen edistämistä? Silloin haluat rakentaa henkilöbrändin ja viestiä ammattimaisella tavalla.

Ota brändäys- ja viestintätaidot haltuun ProCom – Viestinnän ammattilaiset ry:n uudella verkkokurssilla yhteisöllisesti toisten oppijoiden kanssa.

 

viiva

Kurssi sisältää neljä jaksoa:

Jakso 1 – Inspiroidu hallitsemaan brändiä

Millaista tulevaisuus on, mitkä ovat brändäyksen trendit, miksi brändin rakentaminen kannattaa, keistä esikuvista voit katsoa mallia?

Jakso 2 – Linjaa brändin ja viestinnän perusasiat

Määrittele henkilöbrändin peruskivet, keskustelukumppanit, verkostot ja yhteisöt. Linjaa viestinnän eettiset ja muut periaatteet.

Jakso 3 – Määrittele sisällöt ja välineet

Määrittele keskusteluaiheet, opi kertomaan tarinoita ja viestimään visuaalisesti. Hallitse sosiaaliset mediat ja tehosta toimintaasi työkaluilla.

Jakso 4 – Kehitä ja uudista

Tee ihmisenä, ammattilaisena ja viestijänä kehittymisestä intohimo ja laadi itsellesi suunnitelma taitojesi jatkuvaan ja yhteisölliseen kehittämiseen.

Kurssin koko sisältö on käytettävissä heti ja voit suorittaa sen omassa tahdissa. Koska henkilöbrändit syntyvät tutkitusti vuorovaikutuksessa toisten ammattilaisten ja henkilöbrändien kanssa, niin kurssiin on rakennettu mahdollisuus keskusteluun ja vertaistukeen. Voit löytää kurssilta oppijaparin ja oppijaryhmän ja voitte sparrailla toistenne sisältöjä. Myös kurssin valmentaja tukee oppimispolkuasi!

Voit tutustua inspiroiviin videoaineistoihin henkilöbrändiään määrätietoisesti hallitsevilta henkilöltä, kuten Kaisa Lipponen, Elina Melgin ja Johanna Strömsholm.

Nostamme esille myös henkilöbrändäyksen tuoreet tutkimustulokset, ja erityisesti Johanna Strömsholmin Aalto-yliopiston Corporate Communications –maisteriohjelman ansioituneen tutkielman ”Stakeholder perspective on personal brand value in social media – Turning the gaze from the self to the others”.

Kurssi sopii erityisesti henkilöbrändin rakentamisen alkuvaiheessa oleville henkilöille, jotka pohtivat kysymyksiä kuten mitä, miksi, missä, kenen kanssa ja millä välineillä.

Kurssi on kehitetty ProComin ammattiviestijöille vuosina 2016–2017 toteutetun huippusuositun verkkokurssin pohjalta.

Kurssin valmentaja on ura- ja työelämävalmentaja ja ICF-sertifioitu Coach ACC Johanna Tuutti, joka on työskennellyt koko uransa monikanavaisen yritys-, tuote- ja henkilöviestinnän maailmassa, yritysten ja niissä työskentelevien ammattilaisten viestintää kehittäen, IBMssä, Promotivassa ja Metsä Groupissa. Valmentajana hänellä on käytössään maailman johtavat DISC työkalut. Hänellä on myös World Class Employer Branding Professional -sertifikaatti.

Kurssin kuvitus on Annika Varjosen käsialaa.

 

viiva

Verkkokurssin hinta

  • ProComin jäsenille 99 euroa + alv. 24 %
  • ei jäsenille 129 euroa + alv. 24 %

Saat kaiken tämän:

  • oppimisaineistot verkossa
  • taitavien brändäytyjien videovinkit
  • vinkkejä työkaluista
  • mahdollisuuden kommentointiin, keskusteluun ja sparraukseen muiden osallistujien kanssa
  • henkilökohtaista tukea valmentajalta halutessasi
  • pääsyn aineistoihin kolmen (3) kuukauden ajan
  • tulostettavan e-oppaan
  • mahdollisuuden liittyä kurssin suoritettuasi ProCom-henkilöbrändiyhteisöön

viiva

Osta valmennus täyttämällä alla oleva ilmoittautumislomake

Huom: Kun ilmoittautumisesi on vastaanotettu, saat sähköpostiisi linkin valmennukseen (HUOM: vastaamme noin 48 h sisällä ilmoittautumisen vastaanottamisesta; viikonloppuisin tai pyhinä tehtyihin ilmoittautumisiin vastaamme seuraavana arkipäivänä.). Laskun kurssimaksusta saat ilmoittamaasi verkko- tai paperilaskuosoitteeseen. Kurssia ei toistaiseksi voi ostaa luotto- tai pankkikortilla.

  • Huom! Vaikka lähettäisimme verkkolaskun, tarvitsemme järjestelmään myös paperilaskuosoitteen. Täytäthän tässä tapauksessa siis molemmat.
  • Anna numero muodossa 0401234567