ProComma Academicin teemana läpinäkyvyys – Tilaa omasi!

ProComma Academic levittää ajankohtaista viestintäalan tutkimusta ja edistää viestintäalan keskustelukulttuuria. Syksyllä 2015 julkaistavan ProComma Academicin teemana on läpinäkyvyys.

ProComma 1/2015 tutkimusartikkeleiden aiheita ovat mm. maksettujen mediasisältöjen läpinäkyvyys, Big Data ja mediasuhteet, innovatiivisuus ja avoimuus, sijoittajasuhteet, vaikuttajaviestintä ja tapaus Guggenheim sekä informaation aseellistaminen ja taistelu identiteetistä.

Tilaan ProComma Academic -kirjan (teema: läpinäkyvyys)

Tällä lomakkeella voit tilata syyskuussa 2015 ilmestyvän ProComma Academic -kirjan. Kirja on maksuton ProComin jäsenille. Ei-jäsenille kirjan hinta on 20 euroa (sis. alv. 10 %) + postikulut 5 e (alv. 10 %).
Kommentointi on suljettu.