ProCom käynnistää podcastit – ensimmäisenä teemana lobbaus

Julkaistu: 28.09.2017

Kirjoittanut:


Katso kaikki uutiset

ProCom – Viestinnän ammattilaiset ry:n uusi ProCast-niminen podcast pureutuu viestinnän ajankohtaisiin teemoihin. ProComin podcast on tarkoitettu viestinnän ammattilaisten lisäksi jokaiselle, jota viestinnän ja markkinoinnin toimiala kiinnostaa. Ensimmäisessä podcastissa käsitellään ajankohtaista lobbausta.

Kuuntele ensimmäinen ProCast täältä >>

ProCastia isännöi Jaakko Tapaninen Great Point Oy:stä. Avausohjelman vieraana on kaksi kokenutta vaikuttajaviestinnän tekijää: Anna-Mari Vimpari Miltton Networksistä ja Eero Iloniemi Fipra Finlandista. Kuuntele mitä ammattilaiset kertovat vaikuttajaviestinnän luonteesta, asiakkaista, poliitikoista ja suomalaisesta demokratiasta.

Lisää samasta teemasta kuullaan vielä lähiviikkojen aikana. Jaakko Tapanisen studiossa keskustelevat muun muassa Helsingin yliopiston tutkija, professori Anu Kantola ja entinen poliitikko, Työeläkevakuuttajat Telan toimitusjohtaja Suvi-Anne Siimes.

”ProCom haluaa käyttää erilaisia kanavia ajankohtaisten yhteiskunnallisten asioiden esilletuomiseen. Monitoroimme mitkä asiat mihinkin kanavaan istuvat parhaiten, ja seuraamme pääkohderyhmämme eli viestinnän ja markkinoinnin ammattilaisten käyttäjäkokemuksia”, ProCom ry:n toimitusjohtaja Elina Melgin sanoo.

”ProComin uudistus, Oma Media -arvio on juuri käynnissä. Arviointiin on saapunut myös podcasteja, mikä on merkki siitä, että aiemmin painettuihin lehtiin keskittynyt sidosryhmäviestinnän kanavapaletti on muuttunut”.

ProCastin tarkoituksena on aktivoitua erityisesti silloin, kun jokin asia tai teema vaatii lisää tiedon syventämistä.

ProCastia voi kuunnella helpoiten seuraamalla ProComin sivuilta löytyvää linkkiä, iTunesissa (ensimmäinen podcast ilmestyy iTunesissa viiveellä) tai yleisimpien Podcast-appien kautta.

Kuuntele ensimmäinen ProCast täältä >>

Kommentoi