Osoitamme viestinnän arvon

ProCom on uusinut strategiansa vuosille 2015–2018. Viestintäalan järjestönä ProComin ja kaikkien viestijöiden missiona on osoittaa viestinnän arvo. Lähtökohtana uudelle strategialle on se, millainen on tulevaisuuden viestijä.

– Uskomme, että tulevaisuuden viestijä on yhä enemmän moniosaaja, joka ymmärtää liiketoimintaa ja hengittää työyhteisön tavoitteita ja kulttuuria. Hän on johdon strateginen sparraaja ja dialogivalmentaja. Tulevaisuuden viestijä kehittää aktiivisesti osaamistaan ja on utelias uudelle, kirjoittaa ProComin puheenjohtaja, liikenne- ja viestintäministeriön viestintäjohtaja Taina Pieski uusimmassa jäsenlehti Profiilissa.

ProComin visiossa uskotaan vahvasti, että parempi viestintä ja vuorovaikutus siivittävät yritykset ja organisaatiot menestykseen:

ProComin visiona on, että viestintä tunnustetaan menestyvän Suomen mahdollistajana.

Tutustu ProComin strategiaan, tavoitteisiin ja arvoihin. Voit kommentoida niitä suoraan tällä sivulla tai lähettää kommentteja toimistolle procom@procom.fi.

ProComin strategia ja tavoitteet

ProComin-strategia-verkkosivuille

 ProComin uudet arvot

Arvot

Lisätiedot: Elina Melgin, toimitusjohtaja, elina.melgin@procom.fi, puh. 09 135 7775.

ProComin hallituksessa istuvat vuonna 2016 puheenjohtaja Taina Pieskin lisäksi varapuheenjohtaja, Pohjoisranta Burson-Marsteller Oy:n Senior Advisor Jarno Forssell, Keskon kehitysjohtaja Jussi-Pekka Erkkola, Stora Enso Biomaterialsin viestintä- ja yritysvastuujohtaja Kirsi Seppäläinen, Jyväskylän yliopiston yhteisöviestinnän professori Vilma Luoma-aho, Milttonin varatoimitusjohtaja Fredrik Heinonen, Mandatum Lifen markkinointi- ja viestintäjohtaja Niina Riihelä, Suominen Oyj:n tiedottaja Tommi Aho, Suomen asianajajaliiton kehitys- ja viestintäpäällikkö Janne Laukkanen sekä Ilmarisen henkilöstö- ja viestintäjohtaja Päivi Sihvola.

Kommentoi